1 febr - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu 1 febr - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ger Peeters - WaarBenJij.nu

1 febr

Blijf op de hoogte en volg Ger

02 Februari 2017 | Nepal, Kathmandu

Enkele activiteiten van de laatste (ook eerste) weken, met foto's

Bezoek Maitri Griha, NOH ziekenhuis, uitstapje met de kinderen, bezoek Kevin Rohan Memorial Eco Foundation (www.krmef.org)
"Knowledge"feest op de Bipul school

  • 02 Februari 2017 - 12:25

    Ocky:

    Wat leuk die foto,s van Maitri Griha . Voor mijn duurt het ook niet meer zo lang voor ik je weer kan zien . Ik verheug me er al op. Van de week ben ik in Amsterdam geweest en heb Pema ontmoet.
    Groetjes ocky

  • 02 Februari 2017 - 12:25

    Ocky:

    Wat leuk die foto,s van Maitri Griha . Voor mijn duurt het ook niet meer zo lang voor ik je weer kan zien . Ik verheug me er al op. Van de week ben ik in Amsterdam geweest en heb Pema ontmoet.
    Groetjes ocky

  • 02 Februari 2017 - 12:35

    Gonny Van Genderen:

    Lekker bezig he
    Tot 26 februari X Gonny

  • 02 Februari 2017 - 14:16

    Veronique:

    Mooi zo, geniet verde......r en leef in de dag, namaste!

  • 02 Februari 2017 - 19:30

    Jacomien:

    Lekker in ' zonnetje. Geniet en nog even dan komen Lieveke en Daan +
    Groetjes



  • 02 Februari 2017 - 22:13

    Jan Bambacht:

    Hoi Ger

    Leuk zo wat te lezen, duurt nog lang voor ons, te lang voor we daar zijn.
    Geniet ze en iedereen de groetjes van ons.

    Grtz
    Jan

  • 03 Februari 2017 - 10:11

    Jopie Breukels:

    Lieve ger.

    Fijn dat het goed met je gaat.
    Wij gaan morgen 7 dagen lopen in de sneeuw. Hoop dat het daar een beetje aangenaam weer is. Het is nu net voorjaar hier.

  • 03 Februari 2017 - 17:23

    Marijke Speek:

    Hoi Ger ,

    Leuk al die foto's ,zo krijg ik er ook een beeld bij en kan me jou verblijf beter voorstellen.
    Hopelijk gaat alles goed met je .

    liefs ,
    Jan en Marijke



  • 03 Februari 2017 - 19:11

    Gladys:

    Dag lieve Ger,
    wat een mooie foto's, je straalt gewoon. Fijn dat je het naar de zin hebt. Cas en ik hebben het regelmatig over jou, vandaag nog. Geniet ervan meid,
    Liefs, Gladys en Cas

  • 03 Februari 2017 - 19:45

    Gerda Oosting:

    Mooi Ger tot gauw Gr Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger

Actief sinds 08 Dec. 2016
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 81613

Voorgaande reizen:

15 Januari 2017 - 14 April 2017

Mijn derde reis

Landen bezocht: