Mijn derde reis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ger Peeters - WaarBenJij.nu Mijn derde reis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ger Peeters - WaarBenJij.nu

Mijn derde reis

Blijf op de hoogte en volg Ger

14 Januari 2017 | Nederland, Eindhoven

A.s zondag 15 januari ga ik weer naar Nepal. Voor 3 maanden
Altijd weer een spannende uitdaging!
Graag ga ik werken voor en met de Nepalezen van de 3 projecten binnen onze stichting
www.kinderenvankathmandu.nl.
Het werk dat ik er met plezier doe, zal ik wat uitgebreider beschrijven als ik daar ben!
Ook verheug ik me om weer Engelse les te geven aan de staf van beide kindertehuizen van www.straatkinderenvankanthmandu
Wel heel mooi om de kinderen van deze huizen terug te zien!

  • 14 Januari 2017 - 18:04

    Riky Van Der Heijdne:

    Hallo Ger,

    wat gaat de tijd snel. Je vertrekt nu weer naar Nepal. Ik wens je een hele fijne tijd in dit mooie land. Ik ben heel benieuwd hoe alles is en vind het leuk om dit weer van je te horen.

    Een hartelijke groet,
    Riky

  • 14 Januari 2017 - 18:36

    Klaas Van Den Hurk:

    hallo Ger,
    Ik wens je veel succes, sterkte en warmte. het zal er koud zijn, maar je zult warm worden onthaald.
    Ik heb een link naar je verslag op onze site gezet. We zijn benieuwd naar de eerste verslagen.

    Klaas.

  • 14 Januari 2017 - 19:02

    Ria:

    Lieve Ger,een hele goede reis, geniet van je werk en de kinderen daar en vooral.... kom gezond weer terug!
    xxx Ria.

  • 14 Januari 2017 - 19:22

    Jacomien:

    Hopelijk voor jou verloopt de reis voorspoedig en kunnen wij je eerste verslagen weer lezen. Succes!

  • 14 Januari 2017 - 22:31

    Gonny Van Genderen:

    Hoi Ger,
    'n Hele goede reis en weer 'n fijne tijd in Nepal!!
    Tot ziens eind februari!!X


  • 15 Januari 2017 - 03:21

    Ries:

    hallo Ger, ik wens je goede reis, ik vind het geweldig dat jij weer opnieuw drie maanden van jouw leven beschikbaar stelt om de sympathie die wij donateurs voor het werk van de stichting hebben, te helpen 'vertalen' in heel concrete aktiviteiten ter plaatse, onder meestal verre van ideale omstandigheden zoals we allemaal weten.
    Dankzij jouw reisverslagen kunnen wij af en toe even meekijken over je schouder, dank je wel!
    hartelijke groet van Ries

  • 15 Januari 2017 - 10:31

    Ocky Pladet:

    Get goede reis en tot Maart

  • 15 Januari 2017 - 15:41

    Wilma En Antoine:

    Lieve Ger, wij wensen je een hele mooie tijd in Nepal. Er zullen weer veel kinderen blij zijn met jouw inzet voor hun toekomst.
    liefs van Antoine en Wilma

  • 16 Januari 2017 - 12:03

    Eveline Pyckevet:

    Lieve Ger, een veilig en warm onthaal in Katmandu en een fijne en goede tijd daar met al je kinderen en bekenden!
    heel veel liefs, Eveline

  • 17 Januari 2017 - 10:07

    Gladys:

    Dag lieve Ger, hopelijk is de heenreis voorspoedig verlopen en nu ben je zeker druk om te acclimatiseren. Heel veel succes en voldoening. Warme groeten van ons, Cas en Gladys

  • 17 Januari 2017 - 11:26

    Femke Joy Huibers:

    Goeie reis!! Heel veel succes en enjoy! Liefs, Femke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger

Actief sinds 08 Dec. 2016
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 81614

Voorgaande reizen:

15 Januari 2017 - 14 April 2017

Mijn derde reis

Landen bezocht: